luni, 9 ianuarie 2012

cine mai numara?

cand a mai trecut un an? m-am intrebat eu mirata pe data de 9 ianuarie. da, da, stiu ca anul se incheie pe 31 decembrie, in fiecare an, dar anul asta am avut niste sarbatori atat de super-mega-grozave ca m-am dumirit cand era deja 9 ianuarie si eu intrasem cu maxima hotarare si entuziasm intre hartii, tastaturi si telefoane. pai cum sa nu fii entuziast daca te intorci dupa o saptamana si un strop de vacanta la Dorna, singurul loc din Nord-Estul Romaniei (probabil) unde a fost zapada pe toata perioada Sarbatorilor?
Sarbatorile au fost grozave nu numai pentru rar-intalnita boierie (n-am mai pomenit vacanta de o saptamana si un strop de..... niciodata ) dar si pentru ca la Dorna ne-am intalnit toti mesedicii.
paranteza necesara pentru a-mi fi iertat jargonul: termenul e seulement pour les connaisseurs si semnifica vajnic descendent al lui Mesedic. la randul lui Mesedic, omulet cu merite deosebite, printre care si cel de a organiza sezatori in Duminici si sarbatori si de a fi contribuit la venirea pe lume a bunicului meu din partea tatalui, era mic la stat, mare la sfat si cu un nume pe masura: Melchisedec. restul e usor de dedus...
asadar, Dorna, zapada, munte, mesedicii toti in par, plus inca vreo 10 mesedici prin alianta sau afiliere ideologica, mancare cat pentru o armata, bautura cat pentru doua, haladuit pe munti in ciuda crivatului (exact, am avut parte de viscol, crivat si alte fenomene hibernale), pana sa bag eu de seama trecusem binisor in alt an.
ehhh, si cu forte proaspete am recapitulat si intarit traditionalele hotarari de inceput de an (pe care de data asta musai, musai le duc la inceplinire, nu ca anul trecut si cu un an inainte su cu...), gen "sa citesc 10 carti pe luna, sa scriu cat Dostoievski, sa fac sport in fiecare zi si de doua ori in weekend,  sa slabesc 10 kile" si tot de astea cumpatate si realizabile. dar, in acelasi timp, mi-am mai propus eu vreo doua lucruri mai putin avantate dar mai ambitioase. atat de ambitioase incat nu dau nici un indiciu pe blog din superstitie si secretomanie.
pentru necredinciosi, iaca poze sa va convingeti:








un an nou mai bun, linistit si in care sa va indepliniti si cele mai negandibile si improbabile dorinte ascunse pe fund de ventricul :D

3 comentarii:

Filonous spunea...

Peisajele sunt fabuloase, n-aveţi nevoie de vreun cioban? :D

Mulţi ani cu reuşite!

E.R.T. spunea...

Super, si oricum cred ca ai dreptate ca numai acolo a fost zapada :D, tinand cont de faptul ca prin Vatra era scumpa rau la vedere...;) Multumesc pentru aceste sarbatori minunate, si sansa unor peisaje de vis, nu doar in fotografii ci si in realitate!
Unul din cei "10 mesedici prin alianta sau afiliere ideologica"...:)

MedeeaS spunea...

:)) Filonous, oricand. dupa cum vezi loc este, voie buna asijderea, deci daca iti vine chef de duca anunta-ma.
multam de urari. si tie un an bun!

ERT: cu mare placere. te mai astept.


contoare